Dijital Reklam Harcamalarında 1. Oldu

Reklam harcamaları yılın ilk altın ayında geçtiğimiz senenin aynı dönemine göre yüzde 5 attı ve 2 milyar 396 milyon lira olarak bu altı aylık periyot tamamlandı. 2012’nin ikinci altı aylık süre diliminde, dijital reklam sektörü yüzde 27 ile reklam harcamaları toplamı içerisinde payını en çok artıran mecra oldu. Öngörülere göre, 2012 yılının sonunda yapılacak olan reklam yatırımları toplamında yüzde 8’lik bir büyüme bekleniyor. Reklamcılar Derneği‘nin hazırladığı verilere göre 2012 yılı ilk 6 ay reklam yatırımları şöyle:

Okumaya devam et Dijital Reklam Harcamalarında 1. Oldu

Facebook’ta Reklam Vermek (Tavsiyeler)

Facebook‘un üye sayısının 1 milyara ulaşmasının ardından, markalar ve reklam verenler için en çekici mecra olmaya başladığını rahatlıkla söyleyebiliriz. Reklam gelirlerini istediği düzeye çıkartamadığı dedikodularının sektörde dolaşmasına rağmen, sosyal medya lideri reklam alternatiflerini sürekli olarak arttırmaya devam ediyor. Bunun paralelinde ise, Facebook’ta reklam vermek her geçen daha da karışık ve zor hale gelmeye başladı. Öncelikle, Facebook’un her reklamı yayınlamadığını belirtmemiz gerekiyor. Reklamlar oluşturulduktan sonra bir yönetim & onay sürecine giriliyor ve kurallar dahilinde olan reklamlar yayınlanmaya başlıyor. Ancak, şunu da söylemek gerekir ki çok uç seviyede olmayan reklamların neredeyse tamamı yayınlanıyor. Aslında, Google Adwors reklamlarına nazaran Facebook reklamların eleme kriterlerinin daha esnek olduğunu söyleyebiliriz. Okumaya devam et Facebook’ta Reklam Vermek (Tavsiyeler)